Kini kembali semula ke wordpress

Buat kedua kalinya, saya berblog semula.

Bukan sengaja diri ini meninggalkan dunia blog suatu masa dahulu dek kerana dilema diri mengapa perlu menulis sedangkan diri tidak istiqamah mana.Namun kali ini dengan semangat baru dan niat yang jadid dan waadhih, saya gigihkan jua. Bukan senang nak mengetuk jari jemari di papan keyboard ini lebih-lebih lagi dah nak naik tahun yang bakal menyaksikan kesibukan yang berlipat ganda.

Menulis bukan kepakaran saya nombor satu, menjahit , membaca dan memasak mungkin hobi yang paling saya minati namun kalau bukan kerana dakwah itu luas dan tersebar luas dengan kalam, saya gigihkan jua untuk diri sendiri, sahabat diluar sana yang sudah lama tidak bersua, teman yang bergerak di landasan yang sama, mahupun teman yang melalui wadah yang berlainan.tunjuk ajar kalian amat diharapkan. mungkin perkongsian idea dapat dimanfaatkan bersama, siapa tahu.

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim, saya akan memulakan blog ini semula kerana ada masalah teknikal pada blog yang baru.

Moga Allah sentiasa memelihara dan melindungi niat kita semua dari godaan syaitan yang janjinya ingin menyesatkan kita semua hingga ke hari perhitungan sana.

Allahu’alam

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s